Treetops

Backoffice manager m/v

Treetops zoekt een officemanager die nu al onmisbaar is

We missen je nu al. Zodra jouw voorganger vertelde dat ze ons ging verlaten, gingen onze gedachten al snel uit naar haar opvolger. Naar jou dus. We zien je al bij ons aan het werk. Elke dag lekker druk in de weer. Want de officemanager die wij zoeken, weet al dat hij of zij de meest afwisselende baan heeft van iedereen. Je hebt altijd alles onder controle en wordt op handen gedragen. Maar alleen jij weet dat een baan als officemanager veel meer inhoudt dan dat je collega’s denken.

De functie van officemanager bij Treetops is zo divers dat de functie-omschrijving niet altijd strookt met jouw ervaring. Manusje-van-alles, administratieve duizendpoot, secretarieel en facilitair medewerker backoffice zijn begrippen die vaak de revue passeren als het jouw functie betreft. Maar welke functie-omschrijving op je visitekaartje staat, doet er niet toe. Wat je doet en hoe je het doet is wat telt. Tenminste, bij ons.

Nou is Treetops geen doorsnee bedrijf. In de vastgoedwereld zijn wij gespecialiseerd in het creëren van huisvesting waar bewoners, bezoekers en gebruikers van de ruimtes zich thuis voelen.

Wij noemen dat ‘thuisvesting’. Kijk maar eens op treetops.nl. Dan zie je wat we bedoelen.

Je begrijpt dat we er alles aan doen dat jij je bij ons ook snel thuis voelt.

Je werkzaamheden in ons bedrijf kunnen we gemakshalve indelen in drie hoofdgroepen:

Werkzaamheden administratief

Urenadministratie en projectadministratie bijhouden, inboeken van in- en verkoopfacturen. Heb je kennis van Exact, dan is dat voor jouw appeltje-eitje.

 

Werkzaamheden secretarieel

Agenda-beheer: afspraken inplannen en bijhouden, bestellingen plaatsen en contact onderhouden met klanten en leveranciers.

 

Werkzaamheden commerciële dienstverlening

Schoonmaakwerk is een opkomende activiteit binnen de dienst Vastgoedbeheer. Binnen Treetops ben jij verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van alle schoonmaakactiviteiten bij klanten. En nee, jij poetst niet mee maar jij bent er wel voor verantwoordelijk dat onze onderhouds- en schoonmaakpartners hun werk goed doen.

Je beheert de contracten en handelt eventuele klachten en calamiteiten resoluut en naar tevredenheid af. Ook als er storingen zijn, los jij dat op. Kortom, je manoeuvreert behendig tussen opdrachtgevers en uitvoerende partijen en houdt iedereen scherp en de klanten tevreden.

 

Zie jij jezelf al bij ons zitten?

Dan heb je heel wat in je mars. Zoals een MBO/HBO-opleiding op het gebied van facilitymanagement, hospitality of administratief/secretarieel. Of vergelijkbaar en relevant. Misschien heb je zelfs al de nodige praktijkervaring in een soortgelijke functie. Wat je bagage ook mag zijn, als jij denkt dat je geknipt bent voor de job, moet je reageren.

 

Fulltime of Parttime

Hoeveel uur wil je werken? 24, 32 of 40 uur per week? Bij Treetops is dit bespreekbaar. Je beloning is navenant en interessant.

 

Wil je solliciteren?

Stuur dan even een mailtje naar Fred of Liesbeth Rommens: info@treetops.nl waaruit blijkt dat jij degene bent die we nu al missen.

Wacht hiermee niet te lang, maar dat snap je. Als jouw sollicitatie overtuigt, plannen we snel een sollicitatiegesprek in. Heb je nog vragen of opmerkingen? Mail ons.